• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66857
+
-

راه‌‌اندازی۵۰ واحد تولیدی در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان شرقی از راه‌اندازی ۵۰ واحد تولیدی جدید در آذربایجان شرقی در سال جاری خبر داد. به گزارش مهر، «محمدرضا پورمحمدی» گفت: در 3 ماه نخست امسال ۵۰ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۶۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۸۰۰ نفر و ۸۰ طرح توسعه واحدهای تولیدی صنعتی با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان در استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای صنعتی و اقتصادی آذربایجان شرقی بیان کرد: باید از این توانمندی‌ها برای توسعه و پیشرفت منطقه استفاده کرد. این روند با وجود شرایط سخت فعلی اقتصادی انجام می‌شود و باید با همراهی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و صنعتی و مدیران همچنان تداوم داشته باشد تا زمینه ایجاد اشتغال برای بیکاران جامعه فراهم شود. 

پورمحمدی با تاکید بر این‌که پایش ۱۵۰۰ طرح تولیدی در دست اجرا انجام شده است گفت: این تعداد واحد تولیدی ۴۵ هزار فرصت شغلی به دنبال دارد. استاندار با بیان این‌که مهم‌ترین سرمایه هر منطقه سرمایه نیروی انسانی است عنوان کرد: متولیان توسعه در واقع از مهم‌ترین منابع سرمایه هستند و سرمایه‌گذاری در پرورش نیروهای متخصص موجب پیشرفت است.

این مسئول با اشاره به این‌که دانش و نیروی انسانی است که انسان و جامعه را به توسعه سوق می‌دهد تاکید کرد: اراده و عزم جمعی نیز از دیگر شاخص‌های توسعه است و این اراده در آذربایجان شرقی وجود دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید